Friday, April 6, 2012

Ootaja ja mineja.

Mul puudub hetkel kõige jaoks igasugunegi motivatsioon. Kõige hullem asi on kooli ja õppimisega, väga selline ma ei taha, ei viitsi, ei jõua tunne on. Ja selle tunde ajastus on mõistagi väga super, sest hetkel on just koolis suhtelislt palju sisukaid asju vaja teha. Koolist veel nii palju, et ma vahetasin oma üleminekueksami eesti keele matemaatika vastu. Ja kohe peale kindla jah sõna ütlemist hakkasin ma kahtlema, kas see oli ikka õige otsus. Kõigi juttude põhjal on eesti keele oma poole kergem. Aga saab mis saab, panen ennast proovile.

Käisin üleeile juuksuris. Sain suhteliselt kriitikat mitte kannatava asja endale pähe, väljakasvu toon täiesti teine mis otsad. Ma tahaksin nüüd nii väga oma juukseid nende loomuliku tooni sarnaseks saada, ehk siis heledamaks, aga tundub et see saab raskem olema kui ma arvasin. Ma niii kibedalt kahetsen, et üldse oma juuksed nii tumedaks värvisin.

Pildid eelmisest laupäevast, mil toimus kevadrock. Ürituse kohta on jälle ainult 10000000000 head sõna. Parim oli ilmselgelt Hansukese laul "Hoolin ja armastan". Läksime Claudia ja Evaga peale 23.00i meile ja pärast hakkasin seda varajast ära minekut kahetsema.

No comments:

Post a Comment