Thursday, May 3, 2012

Tutipäev & õhtu kultras.

 Taaskord olen ma siin, et näidata pilte juba pea nädal tagasi toimunud asjadest. Aga parem hilja kui mitte kunagi jah ? Niisiis, eelmine reede oli koolis tutipäev :






Reede õhtul käisime Claudia, Matu, Esko ja Anduga kultras õudukat "grave encouters" vaatamas. Alguses mõtlesin, et jätan minemata, aga Claudia rääkis mu ikka ümber. Ja oi issand, ma oleks pidanud koju jääma, ausalt. Enamus ajast oli mul taskurätt silmade ees ja pisarad lihtsalt lampi voolasid, väga hull film oli. Tavaliselt ma rahustan ennast õudukaid vaadates sellega, et see on väljamõeldis jne, aga see film oli tõsielul põhinev. Ja kuna ma see öö ei julgenud üksi magama jääda, tuli Claudia meile ööseks (jah, ma olen ikka tõeline argpüks :D).




Tõsiselt hull ehmatus - koju tulles hakkas keegi ilutulestikku laskma :D

No comments:

Post a Comment