Friday, July 13, 2012

13.07.12

Eile oli mul viimane tööpäev ja selleks suveks on nüüd vist küll tööga kõik.See suvi on mul esimene, kus ma niimoodi ise raha teenin ja teenitu üle on täitsa uhke tunne. Hetkel olen teel peipsi äärde, kus toimuvad Arcticu selle aastased suvepäevad.

Mul on siia panemata veel eelmise nädalavahetuse pildid. Reedel käisime Tallinnas ja Keila-Joal, tähistasime  Remo lõpetamist. Laupäeval läksime Claudia ja Brendaga Oissu, see minek oli ka omaette ooper. Ootasime Roosna-Allikul bussi, mis see päev üldse ei sõitnudki. Õhtul jõudsime kolme tunnise hilinemisega Styna sünnipäevale ja pühapäeval käisime Tallinnas, tegime väikse tiiru vanalinnas ja pugisime Claudia emaga sushit.










tuletan meelde, et topsi hoidmine ei tähenda sealt joomist ;)

No comments:

Post a Comment