Thursday, November 15, 2012

Endlessly

PIdevalt mõtlen, et võiks siia midagi kirjutada, aga millegi pärast ei jõua ma nende mõtetega kuidagi tegudeni.    
Eelmine reede tuli Claudia mulle külla, käisime isadepäeva kontserdil, kus me ka kooriga esinesime. Laupäeval käisime Marguse, Marko ja Janari sünnipäeval Tiigitares. Hilinesime kuskil 2 tundi, aga see on tavaline. Koht oli äge, mul polnud aimugi sellise koha olemasolust. Koju jõudsime pisut enne nelja. Laupäevast saadik polegi ma ühelgi ööl korralikult magada saanud ja see on oumaigaad kui kurnav. Pühapäeval läksime vanaisa juurde isadepäeva tähistama, enne hüppasime lõunakast läbi ja ma sain endale uue sossu mütsi. Eile õhtul käisime Tallinnas Coca's kinos, "Seitse psühhopaati" oli filmiks. Täitsa vaadatav oli, mida lõpu poole seda paremaks läks. 

pudru ja kapsad instagramist ja kaameraga tehtud piltidest.

Ja muide instagram'i pilte saab nüüd lõpuks netis ka vaadata, minu omasi näete siit.


Nüüd juba üle eelmisel nädalavahetusel käisin Claudia juures, veetise toreda õhtu koos naljakate inimestega.

Eelmine kolmapäev ei käinud koolis vaid Paides tantsuga "Piimanaiste polka" esinemas. 







No comments:

Post a Comment