Saturday, July 30, 2011

Mida ta kuivab siin

Reedel pidas mu ristiissi oma sünnipäeva Metsajõe puhkekeskuses ja lihsalt ÜLI chill õhtu / öö oli. Alguses ma paar tundi valutasin selga, ma vist tõstsin selle päeval ära kuidagi, selline kahtlane nõks läbi ja oioi mis valu sellele järgnes, siiani annab vahel kergelt tunda. Õnneks muutus see valu saunas talutavamaks ja lõpuks ei pannud ma seda enam tähelegi. Jooksime reaalselt 4 tundi kahe sauna, basseini, tiigi ja tünnisauna vahelt. Ennem seda sunatralli käisin ma kõik need tunnid ringi jutuga, et millal te tordi lahti lõikate. See oli lihtsalt nii haigelt ahvatlev. Mul läks isegi nende tükkid, mis ma kõik lõpuks ära sõin, lugemine lõpuks puhta sassi. Kahju, et ma teile pilti sellest ei saa näidata, sest ma unustasin kaamera lihtsalt maha. Magama läksin ma hommikul kuskil poole kuue ajal ja siis ka ainult sellepärast, et kõik kellega koos kannatas olla, magasid / läksid magama. Ärkasime vist veidi ennem kümmet igatahes oli see ilmselgelt liiga vara. Terve laupäeva ma lihtsalt magasin maha, kodus jäin kella kahest jälle magama ja ärkasin õhtul kell kaheksa.

Eva iPodiga tehtud pildid, niiet kvaliteeti ärge pahaks pange.

Siin pildil on näha kui pruun ma olen, vähemalt on see minu kohta pruun, sest tegelikul olen ma paras luik. Mu kõike pruunim suvi vist.


Eile samal kellagajal kalendrisse vaadates jõudis mulle lõpuks kohale et august ongi käes ja suve võib kohe varsti lõppenuks kuulutada. Täpselt kuu pärast on esimene reaalne koolipäev ja see on kuidagi nii vastuvõetamatu. Ma tõsiselt loodan et see viimane kuu toob endaga midagi head ja meeldejäävat kaasa.

No comments:

Post a Comment