Wednesday, July 20, 2011

Veel üks.

PALJU ÕNNE KAISA !

Ma ajasin terve päeva Kaisa numbrit taga, lõpuks sain Ollu käest ja ma tõsiselt loodan, et see õige oli. Sõnumi panin igatahes teele.


Käisime Evaga esmaspäeval Tallinnas kinos ja poodides. Kinos käisime vaatamas filmi "Harry Potter ja surma vägised 2. osa ". Film oli igati vaadatav, seitsmenda mõlemad osad ongi minu meelest kõige paremad. Pärast läksime Virusse, kust ma midagi ei leidnud. Meil oli kindel soov veel Ülemistesse ka minna, aga kell oli nii palju, et oleksime pidanud suuna võtma bussijaama poole, nii me siis otsustasimegi et jääme "kogemata" bussist maha ja tuleme pärast Oolega Jaani tagasi. Võitsime sellega paar tundi lisa aega shoppamiseks ja säästsime 6 jurtsikut, niiet igati kasulik otsus. Lõpuks tulin Tallinnast tagasi pluusi, seeliku moodi lühikeste pükstega ja kauaigatsetud rahakotiga. Sain kõik mis tahtsin, niiet käik oli igati korda läinud.


Käisin eile Paides juuksuris ja värvisin jälle pea tumedaks, ise olen rahul kuigi ma alguses ei mõelnud üldse nii tumeda peale.

No comments:

Post a Comment