Thursday, October 13, 2011

väsimus väsimus väsimus...

Käisime laupäeval Tallinnas, ilumessil. Arvasin, et see on pisut suurem üritus, aga vinge oli sellegipoolest. Lasin teha meigi ja soengu, soengut tegin veel kaks korda. Esimest korda lasin punutise teha, aga ma ei jäänud sellega sugugi rahule, seega istusin järgmisesse juuksuritooli ja lasin selle käkerdise lahti võtta ja juuksed lihtsalt ära sirgendada. Ostsin sealt Mica Bella mineraalpuudri, tulemus jääb väga loomulik ja ma olen üliülirahul. Emme ostis igasugu juuksehooldus tooteid, millest üks on Rich'i juukseõli ja see teeb juustega imet, päris ausalt kohe.
Kella 15.00 oli meil moonis laud kinni pandud. Ma olin issilt selle koha kohta palju head kuulnud, aga see kõik ületas siiski mu ootused. Megasuperhüper mõnus koht, mul ei jätku sõnu.
Õhtul istusime Seiredel, mängisime aliast, nalja jätkus öösel kella poole kolmeni. Ja mu und järgmise päeva lõuna kella kolmeni.

Terve see nädal on mind piinanud meeletu väsimus ja see on ka üks põhjustest, miks ma kirjutan teile pea nädal tagasi toimunud asjadest.













Ja ma pidin ära märkima Esko, kes alati mu pilte kiidab. Niisiis, aitähh sulle ! ; )

No comments:

Post a Comment