Tuesday, March 6, 2012

Jälle need teod, mis kuhugi ei vii.

Märkasin, et ma pole päris pikalt korralikult enam kirjutanud. Ja ega mul tegelikult polegi millestki erilisest rääkida. Koolis suhteliselt kreisi aeg. Veel viimased kontrolltööd, esseed ja kõiksugu asjad. Võitlen praegu oma mata hinde eest, et saaks veerandi viie. Eile sain läbi juhuse teada, et ma pean täna minema Paidesse õigekirja võistlusele. Niiet selline suhtliselt lambine minek oli ja tegelikult ei saa ma üldse aru miks mina sinna minema pidin, sest ise ma küll ei tunnen ennast õigekirjas just kõige tugevamana. Õpetaja väitis aga vastupidist. Ühe sõnaga ilmselgelt ei läinud mul see hästi ja midagi head sealt loota pole. Koju tulles ootas mind ees tore üllatus, issi oli saatnud mulle paki. Pakis oli palju palju galaxy shoksi, mida ma siin juba isuga hävitan, 2 galaxy kakao pisikest pakki ja siis üks selline silt "shopaholic on board!".
Niii vapustavalt hea on mõelda et homme, kolmapäeval, saab lõpuks ometi magada. Õpetajate streik on ikka tõsine mesivärk. Võinoo see tundub sellisena sinnani, kuni logid ekooli ja õppimist vaatad, seda on ikka tõsiselt tonnide viisi sinna kühveldatud. Igatahes need järgnevad kolm päeva kavatsen ma täiel rinnal lebodes mööda saata, sest ilmselgelt magamisest ei tulnud nädalavahetusel jälle midagi välja.

Reedel oli järjekordse stiilinädala teemaks vastassugu, tõmbasin issi 40 suuruses triiksärgi selga.
Kutses olime see kord toitlustamises, tegime fnataasia võileibu ja salatit.
 

Ja kaks pilti Claudialt, mis on tehtud eelmisel kolmapäeval Türil.

No comments:

Post a Comment