Tuesday, June 5, 2012

5.06.12

Uksumatu, et homse päevaga saab see kaheksas kooliaasta ajalukku saadetud. Ilmselt enamus teist juba teavad feisbuuuki vahendusel, et ma sain mata üleminekueksami super hästi tehtud, sain 95p e. viie. Ülejäänud päevad peale eksami tegemist on toimunud koolis täiesti mõttetu venitamine, eriti täna, kõigil klassidel oli kohustuslik minna matkale, me käisime klassiga grillimas. Ja olenemata et see oli tore jne, oleks võinud selle ära jätta.

Vahepeal toimus liikumispidu, täpsemalt eelmisel nädalavahetusel. Reedel oli peaproov ja laupäeval päris esinemine. Mõlemad tantsud tulid mul peaproovis tõnäoliselt paremini välja. Ühe tantsu ajal lihtsalt jalad värisesid all ja enne teist tantsu avastasin lava taga et mul ei tule meelde mis pidi pöörama peab ja laval läkski sassi, nii vihane olin enda peale.

Kuna mu kaamera veetis enamus aja kotis peo ajal, siis see on pmst ainukene pilt sellest õhtust : )

No comments:

Post a Comment