Thursday, June 7, 2012

Ripsmelöökide jõudu tunneb..

Lõpuks ometi on officially see kooliaasta läbi. Teadmine et suvi tõesti ju ongi käes jõudis minuni mõned päevad tagasi, kui Jan mind mere äärde kutsus. Kahjuks ma nendega kaasa minna ei saa, sest laupäevaks on juba plaanid tehtud, lähme Tartu. Selles kuus ootavad ees veel viis lõpetamist (tundub et neist kahele ma siiski ei jõua), kaks pulma ja väike Riia trip. Sellel suvel tahan võimalikult palju ise raha teenida. Varsti vist juba kuskil kuu aega olen emme töö juures tööl käinud ja juuli esimestel nädalatel on TPL, kus ma ka kirjas olen.

Aga eile peale koolist lahti saamist käisime issiga Rakveres, issi ostis mulle uue ratta. Käisime kahes poes ja lõpuks jalutasin poest välja käe kõrval scott'i ratas, sain oma erisoovina valged kummid ka alla. Alguses vaatasid kõik jube imelikult nende valgete kummide peale ja pärast tulemust nähes hakkas positiivseid kommentaare tulema siit ja sealt. Esimene väike 14 km prooviring on ka tehtud ja ma olen ülimalt rahul olenemata sellest, et see ei ole laimiroheline ja matt. Rakverest koju jõudes läksime põhjaka mõisa sööma emme ja vanaemaga. Nagu ikka jäime ülimalt rahule.





 ülim lihtsus ja originaalsus






No comments:

Post a Comment