Thursday, August 2, 2012

02.08.12

Hetkel on vist mu suve kõige rahulikum aeg. Mul on reaalselt null kohustust, mis täitmist vajaksid. Ja nii ma lebon kodus ja alustan hommikut rattasõiduga ja koristan kappe ja korjan marju ja võtan päikest (loe magan õues päikse käes) ja loen raamatut ja üritan mitte mõelda, et vaid kuu pärast hakkab kool. Ja peaks ütlema, et praegusel hetkel, kui ma olen kolm viimast päeva niiviisi mööda saatnud, naudin ma seda kõike max levelil. Õnneks nädalavahetusel tähistatakse meie hello-kitty-kiishu-printessi sünnipäeva. Õnneks, sest ma tean et nädala lõpuni ei suudaks ma selle mitte-millegi-tegemist nautida.

Eelmine nädal oli neli toredat päeva, saatsin need kõik mööda erinevates kohtades. Esimese Järva-Jaani järve ääres, teise Andineemel mere ääres, kolmanda Kauksis ja neljanda Pedaspeal mere ääres. Sain nende nelja päevaga arvestatava päevituse ja lisaks tänu toredale seltskonnale kuhjaga nalja.


 


No comments:

Post a Comment