Thursday, August 30, 2012

31.08.12

Blogist eemal oleku aja jooksul olen ära käinud Esko sünnipäeval, tähistanud heade inimestega Claudia juures suve lõppu (peale mida ma looomulikult jälle paar päeva clau juures mööda saatsin) ja väikest viisi sai B sünnipäev ka eile ära peetud. August on tõsine sünnipäevade kuu ja eile saigi B sünnipäevaga sellele punkt pandud. Ja nüüd veel mõned päevad ja ongi käes mu enda sünnipäev. Zätch iiz the moument kus kõik küsivad kingisoove ja mul on täpselt ziiirou vastust neile. Hetkel on mul üks asi mida ma tõesti tahaks, aga nagu ma aru olen juba saanud on see ulmeline.

Muusika tundus see õhtu nii hea, et kella poole kaheksaks hommikul olid Claudia kõlarid läbi lastud.

 Kolmapäeval lebosime Claudiaga kohvikus e. tegime aega parajaks.

No comments:

Post a Comment