Wednesday, December 12, 2012

Kolmene & 121212

Plaani kohaselt oleks pidanud see postitus siia eile ilmuma, sest eile sai mu blogi kolmeseks ! Täitsa uhke mõelda.

Täna maagilisel hetkel 12.12.12  kell 12:12 plaksutasime kõik koos klassiga, mata õps andis kommi, poisid lasid muusikat ja meie Janeliga lõime veits tantsu. Nüüd jääb see hetk vähemalt hästi meelde :)

Ja tegelikult on asi nii, et need read jäävad selle blogi viimaseks. Jah, ma lõpetan selle blogiga ära. Ma ei tea miks, aga ma tunnen et ma olen tüdinenud sellest blogist. Blogi nimi on täiesti lambikas ja maeiteamaeitea, tahan alustada nn puhtalt lehelt. Ja tegelikult on uus blogspot.com juba isegi valmis, aga ma tahan veel nime üle mõelda ja kui kõik on valmis annan teile kindlasti teada uue blogi aadressist. 

Pildid tegin II.advendil. Mul enda on jõulutunne kuidagi seest jalga lasknud, aga loodan, et see jõuab veel enne 24.detsembrit tagasi tulla.



No comments:

Post a Comment