Saturday, December 1, 2012

Tere, detsember !

Ja ongi see kiire kuu jälle käes. Kõigest 23 päeva jõuludeni...uskumatu. Õnneks see aasta tean ma täpselt mida kõigile kinkida tahan, kahe kingiga tuleb tõenäoliselt väike pusserdamine, aga it's okey. Täna koristasin oma toa täiesti-täiesti ära, et homme siia ilusti jõulumeeleolu üles riputada. Päkapikkudega ei saa ma see aasta kuidagi kokkuleppele, sest emme ütles et olen juba suur. Kavatsen igatahes homme jõulusoki ka kuhugi üles riputada, äkki läheb õnneks :D


Kellad, mis finally jõudsid kohale kolmapäeval, peale 1,5 kuud ootamist. Nii lemmikud mul nüüd.



3 comments:

  1. mega blogiiiiiiiii
    jeeeeeee

    by karinu rahvas

    ReplyDelete
  2. hei
    mis kingid teed siis
    mida võiks kinkida ehk annada mulle ka nõu
    Rahast pole probleemi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehk võtad minuga fesaris ühendust. Ma siin ei tahaka välja lobiseda, muidu kingisaajad saavad teada :)

      Delete