Saturday, September 3, 2011

Ring täis.

kirjutasin selle päeval, aga unustasin publish vajutada

Ma käiks suurima hea meelega koolis, kui kõik päevad sarnaneksid reedega, mil me midagi eriti ei teinud. Uued õpetajad on toredad, mata õpsi veits põen, suht karmi hindamisega tundub. Ta teeb meile juba järgmisel nädalal kt, et näha mida ma eelmisest aastast mäletame.Me vaatasime sellepeale Bga üksteisele segaduses otsa "Me ei oska ega mäletagi midagi". Vene õpsist oli 7.klass meile hullema pildi maalinud kui tarvis oleks olnud. Tunnis sai kõvasti naerda, veidi harjumatu on teda vene keeles rääkimas kuulda, aga muidu igati tipp-topp õpetaja. Inglise keele tunnis on absoluutne ei eesti keelele, aga see on just väga (Y). Peale kooli hakkasime kohe Tallinna poole sõitma. Käisime väiksel shoppingul Rocca Al Mares. Sain endale pesu, retuusid, sõrmuse ja 2 pluusi. 23.00 olime Jaanis tagasi, liikusin kohe õue edasi. Nii kui kell 00.00 sai, tormas B mulle kaela, keerutas mind nii, et lõpuks maandusime maas. Claudia andis mulle kingikoti, kus oli 14 DAIMI, 10 jurtsi ja üks armsaima kirjaga kaart. Aitähh sulle! Liikusime bussikasse ja veel rohkem õnnitlusi :D Oliver keerutas mind nii et kui mu jalad ükskord jälle maad puudutasid, ei tahtnud need enam korralikult all seista.

Hommikul kell 10.05, just siis kui ma täpselt 14 täis sain, äratasid emme ja Eva mind ülesse, Miku hüppas ka kaissu. Emme pistis mulle näppu suure la senza koti, kus oli pesu ja ülimõnusad tuduriided, teine osa kingist pidi ülejärgmine nädal minuni jõudma. Eva kinkis 14 muffinit ja Konad Neil Art'i asju,ma olen nende ostmise peale ise ka mõelnud, ülitshikid värgid. Vahepeal tegime Evaga väikse burksiringi, B, Clau ja igasugused loomad istusid seal. Ja nüüd olen kodus ja sätin vaikselt õhtuks. Ma ei jõua kohe kuidagi seda õhtut ära oodata, sest kell ei taha minuga koostööd teha, venib mõnuga.

Päikest teile !

eelmine aasta vanaema kingitd puldiauto, mida ma ise NIII hullusti tahtsin.
Äsja ärganud neljateistkümnene.

No comments:

Post a Comment