Tuesday, September 27, 2011

Värvidega sügisesse.

Laupäeval toimunud Palamuse laat jäi kuidagi väga lühikeseks. Ei saanudki nagu rahulikult ringi käia ja vaadata kus midagi on, sest armas hr.vihm otsustas pikema ja hullema külaskäigu teha. Ja kuna kohale jõudes oli pöörfekt ilm, siis me jätsime targalt oma vihmavarjud ka autosse. Aga ma tahtsin endale kindlalt sealt midagi sooja saada, seilasime siis emmaga läbi selle vee, täiesti läbimärgadena ja otsisime midagi ilusat. Alguses olid mõtted mingi suure, sooja ja ilusa mustriga kampsuni peal, aga sellist me ei leidnud. Lõpuks ostsime sellise õhema pontšo.

Eile käisime issiga Tallinnas, tegime kiire shoppingu Virus, kus ma lõpuks oma eelmisteks jõuludeks saadud kinkekaardi ära realiseerisin. Poest jalutasin ma välja kõrvarõngaste ja salliga, mis pärinevad expressionsist ja kahe montoni imelise kampsuniga.




No lihsalt nii armas, et mine hulluks.



Jap ma olen eriti tobe on über naeratusega siin, aga mu kõrval on siiski OTT SEPP :D


soe ja värviline, sellised asjad peaksid sügisel extra-must-have listis pesitsema.





5 comments:

  1. need kaks kassipoega...on vist needsamad, kes peale laata siia palamuse lähedale metsavahele visati:(

    ReplyDelete
  2. Misasja ? :O Neil mõlemal oli pildi tegemise hetkel igatahes omanik olemas :)

    ReplyDelete
  3. has need sviitrid on sealt lindexi vms poest ...???

    give me give me some love in every night and every day :D
    BY: grete-liis ;)

    ReplyDelete
  4. Ei need mõlemad on Montonist :)

    ReplyDelete