Monday, September 3, 2012

Palju õnne mulle äänd back to school.

Hellõu kullad ! Täna on minu jaoks eriti speical päev, lisaks esimesele koolipäevale on täna ka mu sünnipäev, niiet nüüd olen ma täiesõiguslik 15 aastane. Jõudsin just läbi vihma koolist koju. Sellel aastal valdavad mind kooli suhtes hoopis teistsugused emotsioonid, sest käes on siiski viimane aasta põhikoolis (ja maybe ka viimane aasta siin koolis) ja kõik kooliga seonduv tundub nüüd poole tähtsam ja suurem. Niiet nagu iga aasta lubasin ma ka see aasta endale et, dvi Dianne nüüd võtad ennast kokku ja hakkad jälle tubliks ja paiks ja kaotad tunnistuselt hinde 4, aga see aasta ma tõesti püüan jõuda paljast mõttest kaugemale.

Ja sünnipäevast hmm.. see on esimene aasta 15 aasta jooksul, kui keegi mulle äratuseks sünnipäevalaulu ei laula. Sellegi poolest võib ütelda et sünnipäev on hästi alanud, sest õnnitlejaid ja kallistajaid ma enam kokku ei suuda lugeda. Hetkel on mul tunnike aeg, peale mida tuiskame Türile, sealt edasi Viljandisse ja lõpuks ootab õhtul Sämmis ees õhtusöök koos tähtsatega.





No comments:

Post a Comment