Tuesday, September 18, 2012

Rootsi kruiis

Selja taha jäänud nädalavahetuse veetsin ma kruiisides. Kõik oli nii nagu ette kujutasin, või noh, kui välja jätta esimene õhtu. Merel oli päris kohutav tuul ja lained ou-mai-gaad kui kõrged ehk laev kõigutas rohkem kui oleks vaja olnud ja piisavalt, et me korralikult merehaigeks jääksime. Niisiis veetsime me esimese õhtu kajutis voodis pikali olles. Öösel kui juba skääride vahele jõudsime läks õnneks rahulikumaks. Päeval tegime Stockholmis väikse shopingu. Midagi väga erilist me sealt koju ei toonud, kui välja arvata kaks paari nunnudusi, mis nüüd minu ja emme jalanõude rivi täiendavad. Õnneks teisel õhtul oli ilm parem, niiet me saime Claudiaga kajutist välja tantsima. Kuskil 3 tundi põhimõtteliselt non-stop tantsimist kindlustasid mulle kaks villi ja valutavad jalad. Aga see kõik tasus ennast ära, sest we had so much fun. Magama saime pisut peale nelja ja tund enne magama minekut rääkisime võhivõõraga koridoris maas lebodes juttu. Hommikul olin kuri kui tädike kõlarist ütles, et pooleteise tunni pärast oleme Tallinnas, sest see tähendas et aeg on asju kokku pakkima hakata, aga uni oli siis veel tappev ja silmad kinni liimitud. Kuidagi sain ma üles ja asjad leidsid ka tee kohvrisse ja kokkuvõttes jõudsime me õnnelikult Tallinna tagasi. Enam-vähem võib vist käiguga rahule jääda.

Pilte pole palju, sest viimasel ajal ma lihtsalt ei viitsi kaamerat kotist välja tarida (või seda üldse kaasa vedada), et pilte teha. Järgmises postituses panen telefoniga tehtud pildid ka.
 Selja taha jääb koht, kus õhtul sai jalad valusaks tantsitud.






Stockholmi mõmmi.






2 comments:

  1. Heiii:)
    PALJU sa raha kaasa võtsid ja palju ära kulutasid :) rootsis käimisega

    ReplyDelete
  2. Tsau :)
    Oma raha läks mul kuskil 140 eurot, mis tundub tegelikult kuidagi palju, sest ma ei ostnud teab mis palju ja kalleid asju.

    ReplyDelete