Monday, September 10, 2012

Sünnipäev 2012.

Sünnipäevast on nädal möödas ja nüüd on vist õige aeg sellest midagi siia ka kirja panna. Esmaspäeval istusinme Sämmis koos 13 tähtsaga , kus meie päralt oli konverentsisaal. Tähistasime minu sünnipäevaga ühtlasi ka esimest koolipäeva (meil ammusest ajast traditsioon seda kuskil väljas õhtustades tähistada). Kingid olid... waaaaau, mul pole siiani kohale jõudnud et kõk need asjad sain. Emme kinkis mulle mu kaua lunitud Rootsi kruiisi. Paari postitust tagasi mainisin ma, et mul on üks ulmeline kingisoov (ulmeline just selles mõttes, et ma pole seda mingitki pidi ära teeninud), iphone 4s. Ma ei kujuta ette mitu korda ma poes seda vaatamas ja näppimas ja unistamas "oleks see vaid minu" olen käinud.  And guess what... see valge nunnudus seisab praegu mu laul. Lisaks kinkis issi mulle maailma ilusa roosa Radley London'i koti. Ma olen nii õnnelik ja tänulik, et ma ei oska seda kõike isegi sõnadesse panna.

Ja suur tänu teile kõigile, kes te mind sel tähtsal päeval meeles pidasite! ;)



mu wauwau tort.






igavesti issikas.


No comments:

Post a Comment