Monday, May 16, 2011

I wish there's a DELETE button in Life..

Ups, eile jäi see draft'idesse.


Ma ei saa hetkel üldse aru oma tujust. Ma tahaks nutta ja naera, mul on hea tuju, samas olen hullult närvis ja kõik kripeldab. Ma lihtsalt ei saa aru mis toimub. Kõik on nii segamini, hea ja halb on segamini. Mul on selline vastik ärevus sees ja ma ei oska seda seletada. Mul on tõsiselt kõrini, kuidas keegi mind ei usu ja usalda, ikka otsitakse edasi mingeid haigeid fakte, et saaks tõestada midagi mis pole tõsi.

Rääkisin mingis postituses oma telefonist vist, igatahes on mul hetkel emme eelmine telefon. See on selline tore et peale ühte kahte kõnet viskab pildi kotti ja natukese aja pärast lülitad sisse, siis näitab et aku täis. Igatahes tundub, et uue telefoni saamine ei olegi nii võimatu kui alguses tundus. Issiga juba üks päev rääkisime sellest. Ja ta vaatas sama telefoni mis minagi , Sony Ericsson X10 MiniPro. Suur unistus on tglt HTC ja kui ma valesti aru ei saanud siis issi ei laitnud seda unistust nagu maha ka? :D

Ma jäin täna mata tunnis tõsiselt MAGAMA ja sp üritangi nüüd kõik hästi hästi kiiresti ära teha, et võimalikult vara magama saada. Rõhk sõnal ÜRITAN, sest see ei taha mul välja tulla. Kõik on nii segamini, ma ei suuda keskenduda ma ei suuda ennast isegi sundida. Täna eesti keeles pidime mõtislklust kirjutama, mul oli sellega tõsine probleem, sest ma pidevalt tabasin ennast hoopis teistelt mõtetelt. Ja nüüd ei suuda ma kooli lõppu ära oodata, saaks lõpult lihtsalt olla. Suveks hakkavad ka juba vaikselt plaanid tekkima. Nädal jälle kindlalt Tabiveres, seekord lähen ehk täiesti üks. Eelnevad aastad olen Eva ja B ka kaasa võtnud. Juuli alguses on laulupidu, mida ma kohe üldse üldse üldse ei taha. 4. juunil on liikumispidu mida ma vastupidiselt laulupeaoga TÕSISELT ja kannatamatult ootan, aga õnneks pole enam palju jäänud. Rootsi minek jääb vist ära, sest seda lükataks koguaeg edasi ja nkn lõpuks ei jõua me kuhugi. Aga emme ja issi siin sepitsevad midagi, issi arvas et Rootsi on natuke lahja, et võiks kuhugi kaugemale minna. Aga need plaanid on kõik nii algelised, jõuavad veel nkn 100 korda muuutuda. niiet ma veel lakke hüppama ei hakka.


with all my laav, D !

No comments:

Post a Comment