Monday, May 9, 2011

Midagi, mida ma ei taha, midagi, mida ma ei saa.

Eilne post, ootasin ja ootasin, et Gerly oma pildid ülesse paneks ja saaks siia panna, aga ta pole seda siiani teinud. Ja noh, lõpuks unustasin ma selle posti postitamise.

Nädalavahetus oli kõik ilus ja tore. Laupäeval tuli mammu Jaani, istusime õhtul meil. Alguses oli kõik rahulik ja tore, aga siis tulid Jan, Taur, Martin ja Pruuli ukse taha. Me ei lasknud sisse ja siis nad jäid õue karjuma. Üritasime elu eest neile selgeks teha, et nende kõrval on maja, kus elavad inimesed, kes tahavd öösel magada. Aga see kõik oli suht tulutu. Lõpuks nad kuidagi ära saime tulime tuppa, olime arvutis ja mingi hetk vajusime ära. Hommikul läks kibekiireks koristamiseks, toad oli hullult sassis ja kuna oli emadepäev pidi emme tulekuks kõik korras olema. Õhtul käisin vanaema emadepäeva puhul õnnitlemas, emme ostis talle 3 roosiistikut, tegin kaardi jne. And that's all.

Täna hommikul oli mul tükk tööd ajaloos silmade lahti hoidmisega, uni tikkus vägisi silma, olenemata et ma eile juba pool 12 magama sain. Ja ma sain lõpuks on kindad valmis töpas, või no õpetaja lõpetas ära :D, niiet suveks kindad kätte. Täna oli jälle niiii soe et mine hulluks. Ja keegi on väga õnnelik et ta sai jälle nn gladiaatorid nurgast ära võtta ja täna hommikul jalga panna. Lihtsalt see mis õues on, on nii mõnus. Fotoringis käisime ka täna õues ja pmst seal tuli välja et mul kaameral midagi viga. Isegi kui pildistada kätt nii et säriaeg on 1000 on käsi jumala udune. Ma olen ise ka vaadanud, et kuidagi eriliselt kahtlane on, keri säriaega ükskõik kui kiireks, ikka on udune. Andrus midagi juba tegi sellega, aga see ei aidanud. Lisaks kõigele sellele on mu telefon nüüd vist lõplikult otsad andnud, nädalavahetusel juhtus displayga midagi ja see hakkas hullu toksima. Tõenöoliselt ei ole mul mõtet uut ka loota, niiet seis on üsna tore.

No comments:

Post a Comment