Sunday, May 1, 2011

It was all so simple, until it got complicated .

Veel üks nädalavahetus, peal mida olen ma rohkem väsinud kui reede hommikul. Nädalavahetus möödus mul täiesti rahulikult vanaisa juures ja seda ei anna kohe kuidagi võrrelda sellega, mis siin toimus.. Ma ausalt pidin ennast ribadeks naerma, kui kuulsin mis siin kõik ära suudeti teha. Vanaisa juures pidasime emme sünnipäeva ja tädi sünnipäeva. Grillisime TOHUTUTES kogustes liha ja sõime tohututes kogustes, pärast oli umbes selline tunne nagu on jõuludel peale hiiglasliku prae ära söömist. Terve õhtu ma hullult ootasin millal me lõpuks kooki hakkame sööma, sest koogiks oli mu lemmik - vaarika toorjuustukooki. A oi kuidas ma seda mugisin kui see aeg lõpuks kätte jõudis. mm.. aga see on lihtsalt nii hea, et isegi mõte et varsti tuleb rannahooaeg ei suuda mind sellest eemale hoida. Kuna eile oli ka volbriöö, siis ei puudunud sellest õhtust ka lõke, aga selle süütamine tuli meil alles viis minutit ennem 23.00 meelde. Passisime selle juures kuskil 40 minutit, nii mõnus oli soe oli ja jututeemad olid ka sellised, mille üle naerdes mul pisarad silma tulid. Pärast istusime veel toas mingi poole kaheni, enamus toas istutud ajast üritasin ma leida kohta, kus nett oleks, aga nende metsade keskel ei leidnud üheski maja otsas tele2 netipulk levi ülesse.
Ma olin pühapäeva hommikul harjumatult vara üleval, käisime kirikus nagu ristitutele pühapäevitu kombeks :D ja grillisime jälle. Koju sõites oli jälle kõht jube täis. Sain esimest korda manuaal käigukastiga (kirjutatakse nii?) sõita, nii äge nii äge. Aga emmega ei sõida ma enam elu sees, ainult närvitses mul kõrval, õhh.

Me saime täna koolis pildid kätte, kõik olid nii õhevil. Iga mu pildi pealt paistab mu "fotogeenilisus" välja, niiet pildid on nii ja naa. Mõned on normaalsed, mõned täielik prügikasti kaup.Kuigi võrreldes eelmise aastaga on pildid paaaalju ilusamad. Ma olen lihtsal nii muutunud, nii välimiselt kui seesmiselt, keegi võõras tõenäoliselt ei tunneks mind eelmise aasta piltidelt äragi. Vanaisa isegi ütles, et ma olen nii muutunud ja et see väike tüdruk on minu seest jalga lasknud. Ja mu väljavaated, põhimõtted kõik on justkui kanne pöörde teinud.

Ma homme panen paar pilti ka, ma hetkel olen jälle väga väga väsinud ja ma tõesti ei viitsi nendega jändama hakata. Aga homme, ma luban.


with all my laav, D !

No comments:

Post a Comment