Sunday, May 22, 2011

Õhtune ülevaade.

Oioioi, kui palju on eelmisest postitusest möödas. Plaanisin selle postituse ära teha juba neljapäeval, aga kell oli pool üks läbi kui ma seda lõpuks tegema oleksin saanud hakata ja sama päeva hommikul mega väsinuna tõustes lubasin ma endale, et eelmine õhtu oli viimane kord sel veerandil, kui ma kell 1.00 magama lähen. Ja noh siis reede, ma jõudsin õhtul suht hilja koju ja taaskord tõsiselt väsinuna. Laupäeval päeva veetsin majas, niitsin muru ja päevitasin. Õhtu oli jälle selline väsinud ja uimane ja pealgi tahtsin ma võimalikult vara magama saada et end lõpuks ometi välja puhata. Ja nüüd siis pühapäev ja lõpuks leidsin aega midagi siia kirjutada.

Neljapäeval käisin kinos Eva ja Getuga, "Black Swan" oli film mida vaatasime. Nägin seda teist korda ja see on üks mu tõelistest lemmikutest. Kui paljudel toob mõne hea lauluesitus kananaha ihule siis mulle toob kananaha ihule selle filmi lõpp. A ja teate kui naljakas vaatepilt - Andra nutab pea Marise süles ja Maris ise piilub filmi läbi sõrmede. Lihtsalt koomusk...
Reede sõna otseses mõttes lendas mööda, üleüldse, kõik läheb nii kiiresti ja koolilõpp läheneb ülima kiirusega. Pärast kooli helistas B, kutsus Rakverre shoppama. Ja kuidas ma oleksi saanud ära ütleda ? See oli ilmselgelt parim shopping temaga, lihtsalt võrratu, nii õnnelikud tunnid olid. Sain endale jumpsuit'i, ma olin midagi sellist nii kaua otsinud. Valge maika sain ka, mille ma ostsin vaid Järvamaa laulu-ja tantsupeo pärast.
Õhtuk käisime väljas. Taur rääkis tondijutte ja B ei julgenud enam koju minna ja mina ei julgenud oma toas üksi magada, niiet B tuli meile ööseks. Umbes kaheni oli üleval ja noh, suht tore oli hommikul kell 9.00 tõusta. Tegelikult 9.15, sest emme unustas meid ülesse ajada. 10.00 olime ilusati proovis, liikumispeo lõputantsu proov oli. Pärast proovi läksingi majja, niitsin muru jne. Jan aitas muruniiduki tööle, pärast Taur ka, esimestel kordadel on seda ikka ulmeliselt raske tööle saada. Peale seda kui ma maja ees ära niitsin oli mul juba tõsine koblakas ees, tirisin teki ja padja välja ja lasin aiakiigel lebo. Järgmine hetk oli tunni ja poole pärast, ühe sõnaga, ma jäin magama. Kobisin ruttu püsti ja niitsin edasi. Õhtul koju jõudsin olin paras süsi, kuhugi poole ei viitsinud ennast liigutada, veetsin õhtu toas teleka ees ja kobisin juba varakult magama.
Hommikul pool 12 ärgates oli mõnusat puhanud tunne, tunne mida pole juba kaua aega olnud. Kobisin majja ja niitsin muru edasi, mul sai bensiin täpselt ennem lõppu otsa, niiet haigelt väike osa jäi veel ajada. Võtsin päeval päikest ka, enamus aeg kulus rohkem sääskede killimiseks. Alguses 10 minutit sain kuidagi oldud siis viskas üle ja toppisin särgi selga, võimatu lihtsalt. Aga mu näol on nüüd jälle see ilus jume tagasi. mm.. mul meenus, et ma ei pidanud ennem vaheaega enam oma nahka mürgitama..

Aga ma lubasin teile juba sajandeid tagasi pilte niiet palun väga :



Umbes nii nädalatagune ost, asrmastan neid !







Võite vaid ette kujutada kui paha mul pärast olla oli..




Vene tunnis polegi midagi targemat teha, kui kätt sodida.


Emme õmbles uued kardinad.

Ja ma tean, mulle endale ei meeldi ka sellised kiiruga tehtud postitused kus ma panen teksti täiesti lampi ja lugeda on halb jne.. aga ma vaatan hirmuga kella mõeldes oma lähen-ennem-kelle-1.00-magama lubaduse peale. Aga olge musid ja cya !


with all my laav, D !

No comments:

Post a Comment