Sunday, May 15, 2011

Kõva pettumus.

Mul tuli eile mu blogi meelde, aga kohe kuidagi ei tahtnud meenuda, mis oli mu viimane postitus ja millal see oli. Siis otsustasin, et see on suht halb märk ja et peaks kiiresti kiiresti kirjutama hakkama. Ja mul oligi kindel plaan teha seda Vändrast koju sõites, aga üks tugev une-mati otustas just siis mulle külla tulla.

Ma ei viitsi pikalt jorutada sellest nädalas, niiet mõned asjad:
  • Kolmapäeval võtsin ma esimest korda sel aastal reaalselt päikest, ikka nii nagu peab. Umbes tund pool võtsin ja sellest sain ma kohe ilusad märgatavad randid.
  • Neljapäeval suutsin ma oma hambaarsti ära unustada.
  • Reedel käisime klassiga peale kolmandat tundi teeääri koristama. Õhtupoole käisime emmega Paides. Saime lõpuks ID-kaardi ja passi tehtud.
Reede õhtust veel nii palju, et Remo tuli Jaani. Istusime natukene B, Teegu ja Janeliga väljas, mõtlesime et liigume Seiredel, aga lõpuks sinna siiski ei jõdnud. Sõime meil, olime natuke arvutis ja smsisime teistega. Remo omadele vastuseid mõeldes sai kergelt nalja. 23.00'iks läksime majja. Istusime diivanile maha ja lihsalt poole jutu pealt jäime mõlemad magama. Pole midagi imestada, mina sain eelmine õhtu pool 2 magama ja Remo sai öösel vaid 2 ja pool tundi magada, arvestades veel kui suured unemömmmid me mõlemad oleme...

Eile ehk laupäeval käisime emmega Vändras. Alguses natukene olin vanaema sünnipäeval. Siis viis emme mind Vändrasse Käroli juurde, andsin talle vanaema kingituse üle ja pärast läksime emmega veel Terjet õnnitlema. Kella üheksa aeg hakkasime tagasi sõitma ja täpselt esimene laulu alguseks jõudsime Seiredele maha istuda. Seiredel oli hull rahvas, aga nad vaatasid väljas Eurovisiooni. Jan kutsus mind ka sinna, tükk aega palus seal, aga ma ei julgenud minna :D:D
Pole ühtegi teist võistlust, millelema ma niimoodi kaasa elaks ja võite vaid arvata kuidas ma ootasin ja ootasin et Eestil punkte antaks. Ma olin juba valmis kiljuma ja kargama, aga seda võimalust ei tulnudki. Getter tegi nii hea esituse, ma ei taju mis nende tohlakatel puudu jäi. Lihtaslt väga väga nõme.. Ootused ja lootused oli ka nii suureks aetud just nende favoriidi juttudega.

Aga ma hakkan nüüd liigutama, kell on kohe kohe pool kolm saamas ja ma olen siiani öösärgiga.

Pilte mul teiele kahjuks pole, aga ma luban et millalgi tuleb.

No comments:

Post a Comment