Saturday, April 30, 2011

Me ei saanud eile Paides ikka kõiki asju aetud mis vaja oli. Passilaud oli kinni niiet järgmine reede jälle Paidesse, siis juba kolmandat nädalat järjest. Eile Paidest tagasi tulles nägin ma välja nagu mõni amuuri leopard, mis oli kergelt kohutav. Õnneks on tänaseks peaaegu kogu see punetus kadunud. Pidime eile õhtul Karinule minema, aga B pani blokki ja lõpuks ei viitsinud keegi minna. Käisime õhtul väljas, panin paljajalu ringi ja te võite vaid ette kujutada, kui ilusad olid mul tallad koju jõudes. Ma olen kolmapäevast saatis gladiaatorite taolistega ringi uhanud, kuid ilma vaadates pean ma need tõenäoliselt jälle natukeseks ajaks nurka viskama.

Mul läheb nüüd juba tiba kiireks, niiet olge musid ! ;*



Midagi tõsiselt ilusat






via cicucoco, robertae, ponyarts and mikariittaaonnelliseenelamaan


with all my laav, D !



No comments:

Post a Comment