Wednesday, June 29, 2011

Lihtsalt olen.

Mu blogil on nüüd bänner, ma kujutasin alguses midagi hoopis hoopis teistsugust ette, aga ma olen tulemusega rahul, selline väga minulik tuli.

Üks tühi valge auk on jälle tekkinud, aga ma pole midagi märkimisväärset teinud, mis mulle kirjutamiseks ainet pakuks. Ma olen lihtsalt olnud ja puhanud. Täna hommikul sõin ma oma hommikused pannkoogid Toivo pubis. Pool päeva lebotasin toas, mis oli tegelikult sellise ilma kohta üpris kõva kuritegu. Tunnikese shoppasime issiga Rakveres. Sain endale lõpuks uued gladiaatorid, ma pole vist iilagi midagi nii kaua otsinud. Lõpuks ostsin ikka need ära, mida ma juba Tartus vaatasin. Ma armastan armastan armastan neid. Sain veel ühe pluusi, ameerika lipu värvides lühikesed püksid, playsuit'i ja 2 kaelaketti. Rakverest viis issi mind Koeru, sain oma küüned ja kulmud jälle korda ja õhtul tegime kõik koos lasanjet. Homme lendab issi jälle minema.. Ja ma hakkangi nüüd kohekohe voodi poole liikuma, et homme eriti varajane linnuke olla ja issile veel ennem ta ära minekut lehva-lehva teha.

Ja muide, ma sain Hp parandusest tagasi, niiet nüüd saab lõpuks pilte normaalselt normaalse kvaliteediga vaadata

.

Käisin Andruse lennukit ja kopterit pildistamas.

2 comments: