Wednesday, June 22, 2011

Tipa-tapa jalad

Ohjah, mingi nõmedalt pikk vahe on jälle tekkinud, ma hakkasin seda posti kirjutama juba paar päeva tagasi, aga kuidagi ei taha valmis saada. Ja ma olen juba tuhat kommentaari saanud selle pika-pika vahe pärast. Nii, mis ma siis teinud olen, hakkame eelmisest neljapäevast :

Neljapäeval käisime Tartus, ahha keskuses ja väiksel shoppingul. Hommikul pidi rõvedalt vara ärkama, aga see tasus ennast ära. Sain endale 2 suvekleiti. Ma oleks saanud endale Ivo Nikkolo kleidi, aga see oli tiba suur. Ma lihtsalt seisin peegli ees oma 10 minutit ja mõtlesin kas mul oleks võimalik seda kuskilt natuke väiksemaks teha, sest ma tõesti NIII tahtsin seda. Lõpuks lõin käega ja võtsin seljast ära, panin selle raske südamega riidepuu peale tagasi ja jalutasin kabiinist välja.

Reede hommikul oli direktsiooni vastuvõtt, midagi erilist ei olnud. Õhtul läksime Otepää seiklusparki, ülisupermega äge koht. Alguses mõtlesin, et misasja, nii mõttetu ongi? Ja viiendal rajal ma pidin ära surema, ma lihtsalt ei jõudnud enam. Viimane see pikk pikk laskumine on ikka ilmselgelt selle koha kõige vingem atraktsioon. Tagasi tulles jäin ma Tabiverre. Hoidsin Miat terve nädalavahetuse, enamus ajast vaatasime Jussi multikaid. Koju jõudes ei tahtnud ma enam sõna Juss kuulda ka. Ei tegelt oli tore, see pisike tüdruk on üks armsamaid maamuna peal.


Ja nagu ikka, klõpsake pildile, et näha seda paremas kvaliteedis, mul on lootust saada Hp järgmine nädal kätte, niiet siis lõpuks lõppeb see jant ära :D


Katapult, üks rõvedamaid ja ägedamaid asju maailmas.







Esmaspäeval käisime B ja Claudiaga Rakveres Superstaar Live Tuuril, see oli midagi MEGA head. Alguses ma vaatasin ringi ja mõtlesin, et kas tõesti nii mage publik ongi, aga lõpuks läksid kõik hulluks kätte ära, meie kolm veel eriti. Tantsisime ja kargasime ja naersime ja pidevalt togisime kedagi, kes meile närvi käis.

Teisipäev oli mul mõnus selline tudu päev, sõne otseses mõttes puhkasin.

Kolmapäeval käisin 9. klassi lõpetamisel. Pidime fotoringi raames seal pildistama, viisin siis juba Marksile lille ka. Mingeid erilisi pilte ma ei saanud. Peale lõpetamist lasin tund sleepi ja siis läksime emmega Seiredel Jani õnnitlema. Istusin seal nii tunnikese ja tulin koju, kust ma kohe edasi kasekasse jaanitulele läksin. Tegelikult jättis mind see jaanituli üsna külmaks, midagi nii ulmelist ei juhtunudki. Juba kolmes nagu lubatud olin ma ilusti kodus ja jube neljast olin ma oma sooja teki all.

Täna tulid sugulased maale, tegime majas väikse grilli selle kohutava tuule ja külma käes. Ma ei mõista kuidas ilmataat alati suudab just jaanipäevaks ilma ära keerata. Õhtul läksin Kuksemaale jaanitulele, lõpuks olin suht masendunud mõttest, et nii igav jaanipäev mul siis ongi. Lõpuks suutsin pika pinnimise peale issilt loa Karinule minekuks. Lubasin, et ma tõesti ei tee seal mitte midagi, toppigu mulle pärast kasvõi alkomeeter nina alla. Ja täpselt nii nagu ma lubasin, nii oli ka. Seal sai parajalt nalja ja nüüd lõpuks mõtlen, et mul oli ikka väga mahe jaanipäev. Koju jõudsin sealt natuke peale poolt kuut ja nüüd ma siin siis olen, kirjutan oma ammu lõpetamata posti lõpuni.

mmm.. maasikad


with all my laav, D !

No comments:

Post a Comment