Tuesday, June 14, 2011

Mingil määral nagu aastapäev.

Täna (tegelikult kella vaadates siis eile) möödus 2 aastat mu ristimisest ja seda ju ometi pidi kuidagi tähistama. Käisime sämmis söömas emme ja issiga. Panin esimest korda selga vanaema kapist leitud lilla täpilise pluusi. Mulle meeldib selle pidulikus ja ilus hele toon, see on mulle küll natukene suur, aga ta meeldibki mulle niimoodi. Üleüldse olen ma hetkel kaelani armunud heledatesse toonidesse.

Ja siiani peate parema kvaliteedi jaoks pildile klõpsama, sest Hp on ikka veel paranduses. Nojah, ma ei imesta, annab otsida minu sarnast geeniust, kellel on 13 viirusetõrjet KORRAGA peal ja siis vingub et üks neist ei suuda update'ida ennast.



2 tundi tagasi olin ma jube õnnelik, sest me vaatasime lennukipileteid Liverpooli, Düsseldorfi ja Berliini, aga kuna emme peab tööl käima ja esmaspäevaks kindlasti Eestis tagasi olema, siis arvatavasti läheme me 24. juunil Soome ja tuleme 26. juuni õhtul tagasi, sest sinna saab kiiresti ja tagasi saab kiiresti. Vahepeal rääkis emme, et me issiga siis kahekesi kuhugi kaugemale ja pikemalt läheksime, et mina oma soovitud reisi kätte saaks, aga ta ju ei saa aru, et mulle polegi nii tähtis see reis, vaid aeg, mil me saame kolmekeisti olla, nii nagu kunagi.

No comments:

Post a Comment