Sunday, June 12, 2011

Mu uus nunnu

Ma sain endale uue telefoni, tegelikult juba pea nädal tagasi. Nüüd on mul Samsung GT S5579 Galaxy Mini, ise olen super super rahul, käes on ka üli mugav. Tänu mu tädile (kellel endal see on) hakkasin ma selle telefoni poole üldse vaatama. Eelmise päeva hommikul olin ma kindel, et valin HTC mingi Desire või SonyEricssoni Xperia Mini vahel, kuid nüüd olen oma valikuga super rahul, ma armastan seda telefoni.

A ja ikka veel peate parema kvaliteedi jaoks pildile klõpsama : )

See triip on tegelikult laimiroheline ja jubejube ilus, pildilt tundub rohkem kollakas.

Eile ehk laupäeval käisime issig Pärnus mere ääres, alguses oli plaan minna Pedaspeale, seal on üks mõnus privaatne koht, kus me oleme juba mitmeid mitmeid aastaid käinud, aga Seired ei saanud tulla ja siis jätsime meie ka selle plaani katki ja võtsime suuna hoopis Pärnu poole. Natuke ennem Pärnut tuli korralik padukas kaela, näod vajusid meil mõlemal korraks ikka täitsa ära. Me jõudsime sinna tiba hilja, kuskil 14.00 paiku ja päike oli enamus ajast pilve taga + tuli meile veel üks pisike sadu kaela, niiet päikest me väga ei saanudki, aga põhiline oli see et ma sain oma mere ääres olemise kaifi kätte :D Pärast käisime veel Steffanis söömas, koju tagasi jõudsime kuskil 23.00 paiku.



Jajaja, ma sain jälle autoga sõita, ma ei jõua ära oodata, millal ma lube saan tegema hakata.

Ja nüüd paar pilt, mis on mul kaamerasse tekkinud, aga pole teed blogisse leidnud.


Ma põlesid täna selg ja tagant jalad ära, mõnusad randid on, ma ju ei saanud seda mainimata jätta :D

with all my laav, D !

1 comment:

  1. I love your watch!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete