Thursday, June 2, 2011

Mul ei jõua kohale et homme saab reaalselt see õppeaasta läbi ja mul pole seda mõnusat ärevust sees ja see on NÖÖÖMEE. Mul on suvine tunne, aga mitte midagi muud. Mitu päeva on juba olnud tõsine suveilm ja ma nii kaifin seda. Nii eile kui täna käisin päevitamas ja igast suunast tuleb kommentaare kui pruun ma juba olen. Aga see selleks, sain täna vanaemalt koolilõpu kingituseks raamatu pealkirjaga "Loodusfoto lugu ja lumm" selline loodusfotograafia õpik, tõsiselt väärt raamat. Ja ma sain täna ühe raamatu veel " Ohtlik armas" on selle pealkirjaks, lasin emmel tellida selle ja loodan et see on sama hea kui mu kingituseks saadud raamat.
Täna pidi olema see super 2. juuni, mil ma näen lõpuks issit üle 5 kuu. Ta lennuk tuli vist juba pool kolm päeval, aga ta pole siiani Jaani jõudnud ja tõenäoliselt jõuab alles kell 2 öösel. Ja ma olen tõsiselt pettunud, sest ma ikka niiniinii ootasin teda juba mingi kaks nädalat. Homme näen ka teda ainult korraks, ülehomme sama värk ja ilmselt ka pühapäeval, niiet selline suht tore on olla.

Vabandan et pilt täna pole, kui ma homme jõuan siis panen mõned (mis on väga ebatõenäoline), ma proovin siin mega ruttu magama saada, et homme hea ja värske tõusta oleks.

No comments:

Post a Comment