Wednesday, June 15, 2011

ideed & plaanid, plaanid & ideed.




Ma olen terve õhtu Eesti muusikat kuulanud, kuidagi kahtlane minu puhul, aga tuli isu. Lõpuks sattusin jälle selle laulu peale, selles laulus on midagi, see suudab mul tuju alati heaks teha ja tekitada isu tantsimise järele.

Homme hommikul vara tulevad Aet, Remo, Annabel ja Helina Jaani ja siit edasi võtame suuna Tartu poole. Plaan on minna Ahha keskusesse. Tagasitulles jääksin heameelega Tabiverre, aga reedel on direktsiooni vastuvõtt koolis, niiet jääb ära.

Muide, Soome minek jääb vist siiski ära. Issil pidid mingid uued plaanid selle asemel olema, aga kuna tal oli vaja jälle Tallinna minna, siis nendest pikemalt rääkida ei jõudnudki. Üleüldse tuleb nüüd plaane ja ideid uksest ja aknast ja mul on raskusi oma timeline'i kokku panemisega :D Aga olge musid, ma hakkan ennast peagi magama sättima, sest hommikul peab rõvedal vara ärkama, aga ma loodan et see tasub ennast ära.

with all m laav, D !

No comments:

Post a Comment