Tuesday, June 7, 2011

Lõputu laupäeva

Nii lõpuks leidsin aega, et kirjutada. Suvi on alanud ja arvuti olen ma täiesti ära unustanud, mis on tegelikult igati hea.

Alustame algusest, reedest. Hommikul oli aktus, mis hakkas eksamite pärast nõmedalt vara, kell 8.30 vist. Aktus oli ilus ja äge nagu alati, sest kuidas saaksi olla asi, mis lõpetab kooli vastik eks. Peale aktust kutsusin issi endale järgi ja LÕPUKS nägin teda üle pikapika aja, nii nii õnnelik.
Õhtul oli liikumispeo peaproov, lihtsalt nii hea oli, nii hea tunne on laval olla ja teha seda mis sulle kõige rohkem meeldib.


Kuna mul on Hp taaskord paranduses ja mul pole asuses ps'i polnud mul ka võimalik pilte väiksemaks teha, seega paremaks kvaliteediks klõpsake piltidele.


Peale aktust käisime veel oma kõige esimese õpetaja juures kringlit söömas, tegime talle väikese üllatuse sünnipäevaks.


Laupäeva hommikupooliku kohal on mul suur must auk, mitte ei tule meelde kuidas ma selle veetsin. Aga õhtul oli liikumispidu, see on kõige parem üritus üldse. Olla laval ja tantsida - lihsalt kõige kõige parem tunne. Mul sellest pilte ei ole, aga ma luban teile videot, varsti võino kunagi. Peale liikumispidu liikusime välja ja koju jõudsin ma alles oioi kui hilja.


Pühapäeval päeval oli majas ja müttasin aias, vist, ma tegelt absul ei mäleta mis tegin. Õhtul käisime Janeli, Brenda, Janne-liinaga Mariana ja tema laste ja mehega Abba konsertil Tartus. Kirjeldamatult võimas konsert, sellise elamuse ja tugeva emotsiooni andis. Pärast läksime veel Mc Donald'isse sööma, kus me ennast kurguauguni täis toppisime.


Mc drives (pole aimugi kuidas kirjutatakse) olid hobused, ma kappasime kohe välja ja kukkusime klõpsima.



Ma olen siiski veendunud, et mulle sobivad sirged juuksed 1000 korda paremini kui oma nõmedad lokid. Ma muidu käisin teisipäeval juuksuris ja lõpuks lasin ainult otsi lõigata.

No comments:

Post a Comment