Sunday, April 10, 2011

Kui sa võtad kaevust vett, siis võta kaevust vett!

Reedel käisime kooriga Türil ettelaulmisel. Kõigil vajus nägu kergelt ära, kui Janeli tõmbas meile loosiga üheks lauluks kulla kutse, teiseks tuli põhjamaa. Ja tõsiselt hämmastav, kui hästi meil kulla kutse välja tuli. Kindlasti oli see selle laulu kõige parem esitus, mis me kunagi teinud oleme. Saime 7,2 punkti, teise kategooria ja noh, me saime laulupeole, niiet minu palvetamisest ei olnud kasu :D Lõpptulemusena see pidu on võimas, äge ja mida kõike veel, aga ohjah, need proovid, ma ei taha mõelda ka.
Õhtul pidas emme sünnipäeva, lootsin et saan ennem külalisi kodust tulema, aga läks teisti. Õhtu veetsime Esko ja Matu juures. Koju jõudsin kella 1.00 paiku koos läbi märgade saabaste ja sokkidega, sest poriloigud olid liialt ahvatlevad.

Laupäeval oli emme sünnipäev, käisime Tartus, B tuli ka kaasa. Shoppasime, käisime kinos ja sõime sushit. Sain endale maailma armsaima tagi, šinjooni ja kummikud, mis on tegelt armsad, aga üldse mitte minulikud. Ma valisin kahtede kummikute vahel. Ühed olid sellised täiesti tavalised mustad ja kettidega, teised sellised roosakad ja lilledega. Olenemata, et need mustad olid lihtsad, olid need jumala ägedad ja omapärased, just sellised, mida ma oleksin kohe peal ostu tahtnud jalga tõmmata. Ja nüüd tekib küsimus, miks ma siis neid ei ostnud eks. Teaksin ma isegi. Kõik rääkisid kõrval et need teised ikka ilusamad, jah, tavaliselt mind üldse ei huvita mida teised arvavad, aga tol hetkel, ma lihtsalt ütlesin et poh võtame need ja viisin need mustad riiulile tagasi. Ja kui ma poest välja astusin hakkas mul kohutavalt kahju, pisarad hakkasid voolama. Täiesti haige, mingi viieaastase tüdruku tunne tuli, kes oli hetk tagasi oma kaisukarust ilma jäänud.
Kinos käisime "Kormorane" vaatamas. Arvasin, et on parem, kuid siiski oli üsna hea film. Nalja sai päris palju, aga oli ka kohti, kus film nn venis ja kus mul tulid need millalseejubalõppebmõtted pähe. Nalja ei teinud aga ainult filmi sisu vaid ka B, kes pani kogemata(nagu ta ise väidab :D:D) kõrval istuvale täiesti suvalisele tüübile käe põlvele. Ma kujutan ette kui mark tal oli.
Peale kino läksime sushit sööma ja see oli vastupidiselt filmile parem kui ma arvasin. Ma arvasin, et see on ikka väga rõve, selline, mida ei kõlba suhugi panna. Me võtsime nn vaagna, et saaks võimalikult palju erinevaid ära maitsta. Ühed, millel oli lõhe ümber, olid tõsiselt head, sellised mida ma sööks hea meelega veel ja veel. Enamus ülejäänutest, millel oli ümber mingi vetikastest tehtud värk ei olnud väga head.

Kella 22.00 jõudsime Jaani, läksime veel välja. Nii hea oli kummikutega suvalt igaltpoolt läbi astuda. Kummikuteta oligi juba kergelt abitu tunne väljas, kõigi nende sopahunnikute ja poriloikude vahel. Tänu külmale tuulele läksin juba nii tunni pärast koju, kus ma ka vara voodisse sooja teki alla vajusin.

Täna hommikul oli niiniinii mõnus tõusta koos päikse ja sinise taevaga. Ilmselgelt oleks olnud patt sellist päeva kodus veeta, niiet ma läksin majja, võtsin raamaturiiulilt suvalise raamatu, vedasin tooli õue ja nautisin imeilusat ilma. Raamat, mida ma lugesin oli kuulsate näitlejate lapsepõlve lugudest, põnev oli. Kohe nii põnev et kaks pool tundi tundus kui 25 minutit. Selle aja sees tuli mul hiilgav idee - ehitada maja taha terass. Ma tean täpselt milline see olema peaks, ma ainult loodan et issile ka see idee meeldib :D
Õhtul käisime korkal vipsi mängimas, mis on ka omamoodi kevadekuulutaja. Selle 10 või 15 minuti jooksul, mis ma mängisin suutsin ma kaks korda kukkuda, peale viimast korda ma loobusin ja tegin endale lõplikult selgeks et kõik palliga seotud mängud jms ei ole minu jaoks.

Soovin südamest õnne kõigile, kes viitsid selle pläma läbi lugeda !




nägu on päris hull, ma tean


eks mul on ilusad juuksed :D:D

mu tulutu katse seda pooleks teha





armastan seda pilti

:'(

uus tagi

mm..maasikad





detail Riina kiitmist väärt pluusist.

emme sünnipäeva kook



Pealkirjas on vanaema täna üteldud sõnad, mis andsid mulle mõtlemisainet.

with all my laav, D !

No comments:

Post a Comment