Thursday, April 28, 2011

Mu näpp on verene.

Ma lihtsalt imestan, kuidas hea muusika suudab mu tuju nii ülesse kruttida. See suudab alati mu suule naeratuse kiskuda ja mind alati positiivselt mõtlema panna, tuua taga selle päris Dianne, see kes on alati optimistlik.

Koolis tundub kõik kuidagi nii lebo, need soojad ilmad toovad kuidagi sellise hea tunde, et isegi koolis käimine ei ole tüütav. Aga kui ilmateadet vaadata kaob see tunne peagi ära, sest nt pühapäevaks lubab ainult 3 kraadi sooja ja järgmiseks nädalas vihmasemat ilma, aga selle kõik elab üle, sest peale vihma tuleb alati päike välja.
Täna oli ajaloos kt, ma loodan sellest midagi head saada. Kõik õppisid ja rääkisid kuidas see neil nkn halvasti läheb, ma tõesti ei mõista mis on ajaloos nii rasket.
Mul oli täna kindel plaan minna fotoringi, aga ma olin jumala suvalt oma ärtuskella kinni pannud ja ärkasin tund hiljem, niiet ma oleks täpselt lõpuks sinna kohale jõudnud. Esmaspäeval lähen kindlasti... ma arvan.

Homme peale kooli läheme Paidesse, kõige pealt käime kumas, võtame mu passipildid siis passilauda sealt veel kosmeetiku juurde ja kõige lõpuks tädile kingiks käimiskeppe ostma. Laupäeval lähme vanaisa juurde ja sealt tagasi pühapäeval, niiet minu nv möödub taaskord rahulikult, millest saab mul ainult hea meel olla..eks, vist.

Kell on pool üks ja tänu oma heale tujule pole mul veel mingit kavatsust pessu ja magama minnna, niiet homme on keegi koolis paras zombie.

Mu näpp on verene - ühe armsa 5 aastase sõnad.

No comments:

Post a Comment