Thursday, April 21, 2011

New day. New mistake. New lesson. New experience. New adventure. New start.

PALJU ÕNNE ANNELA ! ;*

Oioi kui pikk vahe on jälle sisse tulnud, ma isegi ei mäleta millal ma viimati kirjutasin...mm... laupäeval ehk? Igatahes mul on enam-vähem kõik asjad jälle meelest läinud. Iga päev mõtlen et selle ja selle pean blogisse kindlasti kirjutama, aga kui kirjutamise aeg on käes, on kõik peast pühitud.

Kust nüüd alustada.. kolmapäev. Peale teist tundi seadsime sammud rõõmsasti koolimaja uksest välja. Meil oli geograafia tunni raames matk. Nii umbes 15 km rändasime mööda metsi ja põlde. Ja ma olin tõsiselt pettunud, kui mul järgmisel hommikul jalad ei valutanud. Mulle hullult meeldib see lihasvalu ?:D Kooli juurest läksime läbi metsa Karinu karjääri. Sealt edasi läbi võsastiku ohvrikivi juurde, sõime seal kivi peal lõunat. Kõmpisime jälle edasi üle põldude Metsalsse, karstiaugu juurde. Ennem seda oleksin ma ühes lombis peaaegu et kõhuli käinud, tegi nalja meile. Sealt tagasi jälle Karinule, kus meile õnneks buss järele kutsuti. Nii hea oli lõpuks astuda tutavatel tänavatel seal juures veel teades kuhu sa lähed. Olenemata, et see oli mega väsitav oli ikkagi lõbus ja kõike seda pingutust väärt.
Õhtul oli veel tantsimine ka, kuhu ma peaaegu oleksin sisse maganud. Tantsimine hakkab 16.45, aga mina tore tüdruk tegin 16.36 silmad alles lahti. Ise ka imestasin, et ma nii kiireid liigutusi suudan teha ja et ennem kui teised alustasid kohale jõudsin. Vähemalt ma polnud ainuke, Matu magas ka sisse ja seda sõna otseses mõttes.
Peale sellist päeva tuli mul hakata veel koostama inkas 120 sõnalist teksti Šotimaast, mis iseenesest ei oleks sugugi raske olnud, aga selle pidi veel sellise väsinud peaga veel pähe ka saama. Issi õnneks aitas ära teha, pähe sain ka nii enam-vähem. Täna koolis veel õppisin ja lõpuks sain vist ilusti kirjutatud selle.
Täna peale kooli ootas mind kodus ilus üllatus, üks pakike minu nimega. Ma aimasin, mis seal see võib olla ja kui ma nägin Hp märki oli ma megamega õnnelik. Issi oli mulle tellinud Hp laadija. Ja nüüd on nii hea istuda kiire läpaka taga. Asus ajas mind vahepeal ikka väga närvi oma uimasusega.
Käisime täna veel Paides. Vanaema käis pangas ja mina oma uue passi jaoks passipilti tegemas. Käisime lipi-lapi poes ja toidupoes ka. Lipi-lapist sain kolme erinevat kangast, üritan lähiajal neist midagi võluma hakata. Järgmine reede lähme uuesti Paide, siis on meil vaja sajast kohast läbi käija ja ma ei taha selle sagimise peale mõelda ka.

Loodan, et ma jõuan homme või vähemalt selle nädalavahetuse ajal lõpetatud kõik oma lõpetamata info tööd, ära lõpetatud kindad ja kunsti pildi + veel tuba koristada, mis oleks tegemist vajanud juba väga ammu. Ja noh, selle kõige juures sooviks puhata ka.



Ma homme proovin kokku aretada mingi pildipostituse. Mul hetkel ei ole viitsimist neid ülesse laadida, sest mul on kõrval liialt põnev ajakiri ja sama põnev film ootamas vaatamist.





üle säristatud, aga mulle meeldib see pilt just sellisel kujul.

No comments:

Post a Comment