Friday, April 15, 2011

Think with your head, act with your heart.

Siia pidi juba eile midagi ilmuma, aga kuna ma oleksin pidanud need 20 minutit oma uneajast loovutama, siis loomulikult ma jätsin kirjutamise tänaseks.

Ma hakkasin teisipäevst jooksmas käima, sest peegelpildiga läbi saamine läks pisut raskeks juba. Suvi pole ka enam mägede taga ja ma ei kavatsegi rannas nagu mingi rasvapall ringi tallata. Igatahes ma üritan nüüd iga esmaspäev, teisipäev, laupäev ja pühapäev hakkata jooksmas käima. Ma eriti ise ka ei usu, et ma sellega pikalt toime tulen, kuid proovida võib.
Kolmapäeval tantsimas hakkasime uut kava tegema ja nendest paarikümnest sekundist on juba tunda kui äge see tuleb. 6. mail emadepäeva kontserdil esineme me oma koolitantsu kavaga "Tule tants!"
Eile jõudsin lõpuks ometi fotoringi. Midagi suurt me seal ei teinudki, rääkisime objektiividest ja Canoni erinevatest kaamerates. Koju tulemist ma täiega nautisin, niii mõnus ilm oli. Üleüldse on meil mingi nädala aeg juba üli mõnusad kevadilmad olnud. Sellised, mis lihtsalt tirivad sind õue. Päeval on juba üsna soe. Üks päev hakkas nii palav, et võtsin tagi ka seljast ära, ilmselgelt oli see loll tegu ja nüüd on üks parim sõber Faringodol forte.

See nädal on siiani ilusti mööda läinud, nüüd jääb vaid loota, et see lõpp tuleb ka hea.




No comments:

Post a Comment