Wednesday, April 27, 2011

Ammu lubatud uus

Ja ma tean et ma lubasin siia teksti juba ammu ammu, nagu ikka - polnud aega. Teisipäeval oli venes 40 sõnaline kontrolltöö ja tänaseks oli vaja kirjutada geos essee ja kirjanduses tutipäevast uudis. + veel teised õppimised.
Kiirelt nädalavahetusest : Reede õhtul täitsime B'ga mu kaamera mälukaardi mahtu igasugu lollide piltidega. Pärast nillisime poistega väljas ringi, sõitsime ratastega. B jäi üle piiika aja meile ööseks. Ootasime NELI TUNDI et saaks filmi vaadata ja lõpuks kui me poole viie paiku olime valmis seda lõpuks vaatama hakkama tõmbasin ma kogemata laadija seinast välja. Loomulikult polnud mul arvutil akut taga, niiet arvuti läks kinni ja meil oli tore olla. Uuesti käima ka ei viitsinud seda panna niiet 4,5 h mõtetult raisatud.
Hommikul kaapisin kohe majja, tassisin toolid õue ja hakkasin oma raamatut "Tuli tuha all" lugema. Sain mõnusalt päikest ka, õhtuks oli rinnaesine mõnusalt punane. See öö jäin mina B juurde koos Laura, Getu, Marise ja Kaisaga. Õhtu möödus (loe öö) täiesti rahulikult. Vahepeal käisid Serk ja Henrik, seal aitasid tuju luua. Ma olin kergelt vässu (selja taga oli siiski öö vaid 5 magatud tunniga) ja sp suht tujust ära. Üleüldse peab ikka väga hea nali olema, mis mind viimasel ajal südamest naerma paneks. Ma olen jumala tõsiseks muutunud, on asju mis mind tõsiselt häirivad ja inimesi kellele ma hea meelega esimesel võimalusel tule otsa paneks. Ma tahaks lihtsalt muutusi, uut keskkonda enda ümber. Aga see lähed juba teemast välja. Ma magasin 10 minuti kaupa. Proovi kauem magada, kui sulle vett pähe kallatakse, aga tglt oli see lõbus. Kuigi tol hetkel olin ma jumala kuri, et mu magus uni ära lõpetati. Taaskord kell viis vajusid kõik magama, ma nillisin veel fb's ringi. Lõpuks kui ma magama sain oli päike juba igatahes tõusnud ja õues valge nagu päeval.
Hommikul tõmbasin jälle võimalikult vara koju. Värvisime mune, seekord ainult sibulakoortega, sest keegi ei viitsinud poodi värve minna ostma ja eelmisest olid järele jäänud mingid kahtlased. Õhtul läksime Seiredele, alguses plaanitud 30 minutist sai märkamatult 3 tundi. Nad võtsid uue koera, ohh, ta on nii armas. Kammisin Jassi, grillisime ja aeg lendas. Pärast seda kõike koju jõudes olin paras süsi. Tunne oli nagu oleks pikk nädal selja taga olnud mitte pikk nädalavahetus.






sain uued prillid


vanaemale


Poisu

Jass









No comments:

Post a Comment