Sunday, April 17, 2011

Üle piiride.

Päris nii hea reede õhtu nagu ma lootnud olin ei tulnud, pigem oli see suure tähega närvesööv hullumaja. Või tähendab reede õhtul oli see nii, järgmine hommik burksis õhtut meenutades ajas see ikka väga naerma.
Õhtul olime nagu plaanitud Jannu juures, võino enamus sellest. Kogu selle rahva pärast läks suht palavaks, läksime välja. Noja seal hakkas kõik pihta. Brendal ja Teelial tuli ulgumistuju peale, jooksid eest ära ja ainult röökisid et neil jumala suva kõigest. Ajasime Mammuga neid mööda Jaanit taga. Lõpuks B ei tahtnud enam Jannu juurde minna ja no see kuidas me ta lõpuks sinna saime jääb vist väga väga väga pikaks meelde. Oleks siis seal nende nutusaaga lõppenud. B suutis oma jutuga minu ka nutma ajada samas kui Teelia oma sõimamisega mind lihtsalt südamest naerma pani.
Ma olin juba natuke ennem 00.00 kodus niiet õhtu lõppes väga vara.

Laupäeva hommikul sain ma ennast alles ühe paiku voodist välja, aga olin ikkagi esimene kodus kes ülesse tõusis. Pole ime ka kui üks jõuab hommikul kell pool viis koju ja teine alles kell üheksa. Pool kaks kutsus Teelia mind burksi. Päris mõnus naermine käis seal koguaeg. Terve eilse päeva saatis mind killiv väsimus, ainult õhtul, kui väljas käisime lasi see jalga. Õhtul ajasid mind kõik asjad naerma, lõpuks hakkas naermistst juba valus. Muide me õues midagi erilist ei teinud ja taaskord olin ma harjumatult vara kodus, kus ma harjumatult vara ära vajusin.

Täna hommikul oli oioi kui raske tõusta, kuigi ma olin saanud kaua kaua magada. Uni ei tahtnud järele anda nagu ka emme, kes oma kaagutamist, et ma peaksin juba ülesse tõusma, järele ei jätnud. Ajasin ennast siis ülesse, käisin pesus sättisin valmis ja kohe olidki meil järgmised külalised ukse taga. Õhh, mul on kopp ees juba, ei suudeta ühe korraga sünnipäeval ära käia. a vanaema tõi mulle häid komme, mis mu pahameele ära pühkis. Emme tegi jälle mingid hiigel praed, millest mul kõht nüüd nii jubedalt täis on.

Nüüd kohe kohe lähme B'ga jalutama, saab ennast liigutada natuke. Nagu arvata oli ma eile jooksma ei jõudnud ja esmaspäeval ka vist ei jõua. Mõtleisn, et lähen esmaspäeval fotoringi ja neljapäeval fotoringi asemel kinno.

No comments:

Post a Comment