Monday, April 4, 2011

Let a little sunshine in your heart.

Mul on täna teile päris korralik pildipagas. Käisime eile õhtul Tallinnas Superstaari salvestusel. Ülimõnus õhtu oli, hea seltskond ja super meeleolu. 15.30 sõitsime välja. Sõit läks jube kiiresti. Sinna jõudes oli meil paljupalju vaba aega, istusime kohvikus, kus oli maailma parim ahju kohupiim. Ma alguses isegi ei teadnud kedagi, kes seal laulavad, aga peale salvestust (mis oli niinii mega, äge, super ja kõike head) oli mu kindel lemmik Artjom. Tahtsin temaga pilti ka teha, aga mu silmad, arvatavasti uuest ripsmeduššist läksid täiesti punaseks, jube oli peeglisse vaadata, niiet igasugune pildistatava tuju oli läinud. Hääletada ka ta poolt ei saanud ja noh, võite vaid ette kujutada kui suur mu pettumus oli, kui Artjom edasi ei saanud. Aga nagu ma kuulsin, oli ta lohutusvooru saanud. Tagasiteel ainult rääkisime ja rääkisime ja rääkisime. Teelia küsi mu nn Londoni unistusese kohta. Kõige naljakam oli küsimus: Kus sa nende koolide nimesi tead?
Lõpuks koju jõudes tänasin ma jumalat, et viitsisin mata hommikul ära teha. Öösel ärkasin miljon korda ülesse, iga korraga läks taevas aina valgemaks, mis tekitas selle ma-tapan-äratuskella-ära-kui-ta-kohe-heliseb tunde.


Pildid on lootusetult sassis, sest ma aju ei võta siiani bloggeri süsteemi, mis järjekorras ta need ülesse laeb.
uiuiu , ülbee

Kui hästi vaatate leiate D tähe ka ülesse.

Ja kus on meie ennustatud Artjom, Indrek ja Taavi? :O

Haha, kena vaheldus superstaari piltidele eks. Emme tegi üks päev kringlit, mis tuli nii nämm nämm. Ma loodan, et Eva mind seda nähes maha ei löö...





mm... näm-näm

kallikallid
varjud


PARIM !







Ma ei tea kuidas, aga ma suutsin 2 kord Britta pildilt välja jätta ja ausalt, see polnud meelega.

No comments:

Post a Comment