Friday, April 1, 2011

Alle die immer noch nicht zurück

Ja jälle pole ma päris päris pikalt siia midagi kirjutanud, aga mu usun, et ega vist väga lõbus ei oleks lugeda ka iga päev kooli-kodu rutiini täis teksti. Esimene nädal sõna otseses mõttes lendas mööda. Juba esimesel nädalal oli 3 kontrolltööd, üks nendest oli vene 40 sõna. Alguses pidime 20 ja 20 tegema, kuid siis otsustati ümber. Igatahes, ma tegin selle PUHTALT ilma ühegi veata ära, nagu vau. 1kõik kui palju ma vene keelt ei õpiks, ainuke sõna mis mul meeles on, on sabaka.

Tänane möödus magedalt, mingit erilist nalja ei tehtudki. Noo väljaarvatud Claudia, kes suutis mu haneks tõmmata juba esimestel 1.aprilli minutitel. Koolis pidid täna olema klouniriided. Plaanisime B'ga sellised punased klouniparukad pähe panna, aga ma ei leidnud oma parukat ülesse. A, inka õpetaja tegi ka nalja. Andis töölehed, pidime ühte harjutust üksi tegema. Hea et ma nutma ei hakanud, hoidsin kahe käega peast kinni ja vahtisin seda lehte. Mitte midagi ei saanud aru. Pärast kontrollimist õpetaja hakkas naerma ja ütles et need oli tglt 9.klassi harjutused.

Õhtul käisime väljas, kus sai kergelt nalja, enamus õhtust käis leebe klatš ja karjumine.Mu hea tuju annab siiani tunda, naeran iga tühise asja peale.

5 minuti teema. Seda shoksi annab Galaxyga võrrelda.





Mina: Issi, mu telefon ei võta enam pilti ka ette.
Issi: Mis viga?
Mina: APRILL OLI.
Issi: Ma vaatasin ju e-poest telefone...Ma saan nüüd pubisse minna, mitu sada juurot jäi alles.

kirjuta et : Matu tahtis et ma kirjutan et ta on muhe vennike:D Niiet, Matu on muhe vennike :)

No comments:

Post a Comment