Sunday, March 27, 2011

Day by day nothing changes, but when you look back everything is different.

Taaskord pean ma postitust alustama vabandustega, sest ma tõesti ei jõudnud eile lubatud pilte postitada. Tegelikult aega oli ju küllaga, niiet õigem oleks vist ütleda, et ma ei viitsinud. Päeval lasin täiel jõul lebo ja liigutasin ennast minimaalselt. Õhtul käisime tüdrukutega üritusel nagu fotojaht. See oli hoopis midagi muud, kui ma arvasin, kuid sellegi poolest hea. Oleks termomeeter paar kraadi sooja ka näidanud oleks täiuslik olnud.

Noja ja täna siis see kool, mis lõpetas selle magusa vaheaja. Ma ei teinud vaheajal eriti midagi huvitavad, millest rääkida...(nendel punktidel on mõte :D) Aga siiski jättis see vaheaeg hea emotsiooni, sest tegelikult tuli see täpselt selline nagu ma lootnud olin e. puhuks selle kõige õigemas mõttes.
Ma tõesti ei mäleta, et ma ka eelmise veerandi lõpus nii väsinud oleksin olnud, kui ma sea täna olin. See kella värk, harjumatu varajanererežiim ja õhtul hilja magama jäämine andsid koostööl kõvasti tunda. Koju tulles läksin kohe magama, ma ei pannud isegi äratuskella, et ma saaksin ennast korralikult välja puhata. Ärkasin pool 8 ja siis ka emme äratuse peale.
Hästi rõõmustav - meil on kohe veerandi teisel päeval vene keeles 20 sõnaline kt. Leht, kus kõik need sõnad ilusti peal olid, oli mul täiesti kadunud. Otsisin kõik õpikud ja sahtlid läbi, kuskil polnud, selline heinakuhjast nõelda otsimise tunne tuli. Ja lõpuks kui ma õpikust need 20 sõna kuidagi ülesse leidsin kukkus lihtsalt see leht mu vene õpiku vahelt välja.

Ma vastan hea meelega teie küsimustele : formspring.me/DianneAA


Ma hakkasin genis sugupuud tegema, niisiis pühapäeva hommik möödus vanade piltide, dokumentide ja kõige sellise seltsis.

Fotojaht. Meile anti 7.pilti, pidime leidma pildil kujutava koha ülesse ja seal antud teema järgi pildi tegema.

Tegelikult pidi pildil kujutama müüaga suhtlust. :)

Ärge küsige, miks mul see käsi nii väärakalt püsti on. Teema oli umbes, et olge õnnelikud ja kujutage lapsepõlve.

Eva tõi mulle Šotist näomaski.
& 2 huuleläiget
& lauvärvid, millest ma tõenäoliselt kasutan ainult seda musta (mis pildil tundub küll rohkem nagu hall)
& nägu puhastavad, toniseerivad, niisutavad ja mida kõike veel tegevad salvrätid, a need võtavad meigi ka maha.


& maailma armsaima sõrmuse.
& äädikakrõpsud, mis on probably parimad maailmas.

Nagu näha on mu lugemistuju ennast jälle ilumtanud.
Loen hetkel "Pööripäeva", mis on Neelatute sarja 2.raamat. Ma 1. raamatust "Neelatud" olen vist rääkinud ka. Igatahes see raamat on vägavägaväga hea, nagu selle esimene osagi. Ja see on ka sama jube, kui esimene, ma nt ei julge seda õhtuti lugeda. Aga ma kardan kõike niiet jah :D


Kell ongi jälle suutnud ennem pool 1 saada, kui mina magama olen jõudnud ja mul silm vajub vägisi kinni, niiet headööd teile kõigile ; *


with all my laav, D !

2 comments:

  1. Kust neid siniseid Pringelseid saab?

    ReplyDelete
  2. Need on Šotist toodud ja mul pole õrna aimu ka kas neid Eesti üldse müüakse, ise pole vähemalt siin neid näinud.

    ReplyDelete