Tuesday, December 21, 2010

'Cuz I don't know

Üli raske oli täna hommikul tõusta, ikka väga raske. Silmad vajusid nii kinni. Koolis mängisime IGA vahetund kaarte poistega. a B ja Janeli tulid ka täna mängima. Ja saate aru , täna oli kartulivorm ja mul polnud söögiisu, nõme. Suht super päev oli täna - info jäi ära ja inka oli vaba+ venku ajast tegime kooriproovi. Ennem info tundi nuiasin Jannult et ta kaardid minu kätte jätaks, lõpuks andis nõudmiselt et ma ta ära ootan. Aga lõpuks polnud mul midagi oodata ja je ma oleksin viitsinud ka eks.
Ma lähen nüüd vist magama, nii vässu. Õhtul pean tuba ka veel koristama ja majas käima. Mu tuba valdab täielik katastroof, see pole vist kunagi nii sasss olnud.
Ja ma ikka tõsiselt põen homse pärast - jõuluball. Aga homme tuleb issi Eestisse ja juba ülehomme ma näen teda, can'i wait. Ja ülehomsega on see veerand täielikult lõpetatud, ma ei suuda siiani uskuda + mul pole mingit jõulu ega läheneva vaheaja tunnet, nööööme .

a ja palju õnne Remo - ta sai tunnistusele 2 :D sp et ta puudus 2 nädalat ja siis kui pidi järele minema vastama, siis õpsi ei olnud :D ofc , et mulle see nii nali oli :D

kirjutasin selle juba päeval valmis

No comments:

Post a Comment