Monday, December 20, 2010

you're the only place that feels like home .

Esimeses tunnis - inimeses , ei pannud me B'ga üldse õpetaja juttu tähele , ajasime mingit oma joru seal. Siis neljanda tunni aeg tegime playbox'i , suht koomusk ikka. Ja ma tõsiselt armastan oma kinnast, mis me töpas koome. Niinii mõnus värvi kombinatsioon ja kõike. Mingi aeg käisin arsti juures, jube sitt oli olla. Koju ikkagi ei läinud, sest palavikku polnud. Arst muidu ütles et kui tahad võid minna, aga ma tahtsin matas olla. a , ma sain mata kt VIIIE ! Lõpuks tuli ikka neli kokku, aga no mis teha, mata võiks ennast põlema panna lihtsalt. Ja mul oli matas jälle kõht tühi, peale kooli käisin grossist läbi. Koolis ledsin taskust 8 eeku , läksin grossi jumala lampi tõmbasin taskust 25 välja, imeline. Praegu söögile mõtlen tahaks vetsu ropsima joosta, täiesti haige.
Peale kooli võtsin kõik oma rohud ära ja kobisin magama. 18.00 oli juuksur st jälle ei saanud fotoring minna jumala :S:S:S:S . Aga igatahes ma olen julmalt rahul oma juuksevärviga nüüd. Kui juuksed märjad olid, olid juured ORANZID ja ülejäänud pea rohekat tooni. Ma mõtlesin seal toolis et ma jooksed koju ja teen kohe Helgile kohe paar hädakõne et mis ma teha saan ja et ta mulle värvipesu teeks ja millal ma üle värvida saan ja kõike , ma olin jumala hullumas seal. Aga kui ta ära kuivatas ja sirgendas siis oli NII ILUS :D üldse ei jäänud mingit oranzi ja rohelist, ilus pruun ainult.

Eile õhtul oli elueluelu paha olla, ma mõtlesin et ma annan otsad. Ma olin elu väsinud, magama ei saanud jääda (ainult teiste süül ;P), iga 10 minuti tagant käisin nina nuuskamas, silmist vett jooksis lakkamatult, jäin juba peaaegu magama siis aevastasin ja ärkasin jälle ülesse. Ühesõnaga enesetunne oli -0 .


No comments:

Post a Comment