Thursday, December 23, 2010

Tomorrow is another chance.

Jõuluball oli lihtsalt niiniiniii äge (Y) . Ma ei taju, mida ma üldse kartsin ? Me saime playbox'ix 3.koha , suur üllatus oli. Me ise arvasime et meil eluigav. Ja mul läks mõnusalt sassi ka. A no seeselleks. Ats kinkis mulle D kaelaketi ja kõrvarõngad - ma armastan neid, nii ilusad. Janeli sai Andult ka hästi armsa kingituse, marionetti.
Lõpp oli ballil kõige parem, siis kui me kõik koos ringis tantsisime. Ja pärast see grupikalli, peale mida ma loomulikult tönnima hakkasin. Sest ME TAHAME SIND TAGASI MARIANA! Me kõik armastame teid, jäämegi armastama, just - teid. Sest Mariana ja Triin, te olete parimad!
Koju tulin helistas issi et ta Jaanis, varsti hakkab Pärnu poole liikuma ja et tuleb siis minu juurest läbi. Ma olin suht õnnest plahvatamast kui ta lõpuks tuli, nii igatsesin teda. Ta tõi mulle 2 tahvlit Galaxy shoksi ka, möööönus.
Koolis terve see aktuse värk ja kõik hullult venis. Klassis kõik läksid 10 korda välja, et nemad ei viitsi olla, kõik vingusid ja karjusid. Tõsiselt närvi käis, ise venitasid sellega oma 10 minutit pikemaks kogu asjanduse.
Koju oli ka päris tore tulla- sukad ja üli lühike seelik. Issi pidi alguses järgi tulema aga kui ma talle 5 minutit ennem lõppu helistasin et kaugel oled siis see oli alles Pärnus. Niiet suht mönus , hästi natuke oli külm eks :D
Õhtul on jõulukontsert, nii kahju et me jälle tantsimisega ei esine, ainult kooriga. A emme vist orgunnis mingi õhtusöögi ka, et issi ja vanema tulevad meile. Nojap, ma lähen vist sleepi, üli vässu like usual. Ma tahaks tegelt õue pilte tegema minna, sest nii super ilus on, aga hullult külm on et jääb vist ära :D

No comments:

Post a Comment