Sunday, December 19, 2010

sorri B !

Esimese klassi õpetaja nimi: Triin Tiisler
viimane sõna, mida sa ütlesid: sind !
viimane laul, mida laulsid: no näed .
viimane laul, mis sind kummitas: all the people.
viimane inimene, kellega sa rääkisid: Brendaga.
viimane film, mida sa nägid: ma ei tea selle nime, mingi komöödia oli.
mis on su CD mängijas: nothing .
mis sokke kannad: sukad jalas praegu .
kuidas ilm hetkel on: suuuper ilus, päike ja värkisärki .
mis su telekas praegu käib: telekas kinni praegu :D
kui palju vaenlasi sul on: endameelest suhteliselt vähe .

TULEVIK:

kellega sa tahksid abielluda: eitea.
kuhu sa praegu minna tahaksid: Tabiverre :'(
milline su karjäär välja näeks: eks näis.
kus sa tahaksid elada: Inglismaal või Prantsusmaal või hoopis kuskil Ameerikas. Aga ma tahaks et mul Eestis maakohas maja oleks.
lemmik nimed: Chris, Isabel , Elisabeth .
kuhu sa mesinädalateks minna tahaksid: Monte Carlo .
milline auto sul on: tulevikus ? Audi q7 , BMW x6 , maastur igatahes .
Kui vanalt sa abiellud : igatahes pärast 25.

ISIKLIK

nimi: Dianne
sünnipäev: 3. sept.
sünnikoht: Paide
tähtkuju: neitsi
lemmikloomad: koala.
juuste värv: Pruun .
silmade värv: sinised või hallikas sinised.
pikkus: 158 cm
rõngad: kõrvarõngad
mis käega kirjutad: parema
mida sa tahaksid enda juures muuta?: iseloomu , silmade värvi ja juukseid.
elu eesmärk: Rajada endale kaunis kodu ja õnnelik perekond. Tegelt ma tean täpselt kuhu ma jõuda tahan ja mida ma tahan , aga ma ei hakka siia seda kirjutama .
laul,mis kirjeldaks su elu: e , majdea .
viis sõna, mis sind kirjeldaks: Päiksekiir, tujukas, hooliv ( mida ma sageli välja ei näita), näljane, kutsununnununnu (väidetavalt)
kust võib sind tavaliselt leida: seal kus on B, kodus voodist, kodus külmkapi juures .
kellega sa tahaksid praegu koos olla: Remoga, tahaks koos nalja teha, ns rääkida või haigeid pilte teha.
oled sa tähelepanu keskpunktis: mkm .
kas jääd alati hiljaks: JA , alatii !
kuidas oleks kõige parem lõõgastuda: hämaras toas, kohvi/tee tass käes, vaikne muusika, aknast mööduvaid lumehelbeid jägides. Ja siis mingi hea inimesega juttu rääkides.

SÕBRAD

keda sa tead kõige kauem: Eva ja Andra.
kes on parim rääkija/kuulaja sinu arust: B, Eva.
kes on kõige usaldusväärsem: B , Andra .
kes on kõige naljakam: Andu Matu ja Esko koos .
kes on kõige tundlikum: B ma arvan.
kes on suurim luuser: majdea . :D
kes on kõige omapärasem: Clau & Andra.
kes on kõige julgustavam: Remo , B .
kes on kõige toetavam: Remo , B ja emme .
häbelikum: Eva :D
avatum: Andra .

No comments:

Post a Comment