Wednesday, December 15, 2010

I know, i make mistakes. but this is a part of my life.

Teate kui tore on saada kirja nagu : Käesolevaga teatame, et Järva-Jaani Gümnaasiumi õppenõukogu protokolli nr 7 30.11.2010 otsusega nr 3 on 7. ja 9. klassile määratud õpiabi tunnid saavutamaks riikliku õppekava nõuetele vastavaid õppetulemusi.... blabla. pmst , ma lähen matat õppimaaaa :D tõsiselt ajab igakord naerma kui ma seda 1. lauset loen. Nüüd ma luban tõsiselt et ma ainult õpin mata tunnis, ma ei tegele enam ühegi muu asjaga, for real.
Homme on veel mata kt ka , nkn saan 3 , sest MA EI SAA ARU JU ! aga ma elu eest proovin 4 saada . Õhtul , peale tantsmist enam arvuti ei tule . Proovin "Ümera jõel" läbi saada ja matat tuupida. Dvi , ma hakkan nüüd tantsima sättima ja proovin veel paar lk raamatut ka lugeda.

dada ;*

No comments:

Post a Comment