Tuesday, December 14, 2010

Kui tahad näha vikerkaart, pead leppima vihmaga.

Ma tundsin täna esimest korda elus et ma TAHAN mütsi. Tõsiselt külm oli hommikul.
Koolis suht positiivne üllatus - ma ei tahtnudki magada esimeses tunnis. Venkus tuli rets unekas jumala tukkusin seal ja siis õpetaja ütleb : Ainult Dianne järgi saan ma aru et mul siin noored inimesed, teistel kõigil pead ja kõrvad longus. Tõsiselt midaiganes.. :D
Ajas tegime midagi kt sarnast, B kergelt ohkas koguaeg kõrval. Ma ei jõudnud kõike asju mis ma tahtsin äragi kirjutada, kui õpetaja juba tööd käest võttis. Ma nüüd palvetan siin et ma 5 saaks, siis ehk saan aja 5 ikka ilusti tunnistusele.
Matast hakkan vaikselt midagi aru saama, natukene, hästihästi natukene. + ma käitun kuni veerandi lõpuni seal tunnis hästi ilusti. Ei karju, ei viili küüsi, ei lobise B'ga, ei vaidle Skeniga, tõstan kätt kui midagi tahan , jup läheb raskeks. Inkas tegime B'ga tarka nägu, nagu oskaks midagi. Pärast õpetaja andis õnneks oma tv'i.
Infos rääkisin Helinaga juttu, meil mõnele kingiideed ikka päris karmid :D Infost saime mingi 10 minutit varem lahti ka, (Y).

Koju tulles käisin ma mingi 4 korda käna. Heki vahel kukkusin hullult naljakalt, hullult ajas naerma. Nagu mingi idikas naersin omaette.

No comments:

Post a Comment