Monday, December 13, 2010

Kõik on möödav.

Ma olen tubli, suutsin fotoringi sisse magada. Neljap ka ei saa minna, Paidesse jälle juuksuri juurde :S
Ma olen täna üleüldse tubli olnud, suutsin lõpuks kinda kudumis asjad kooli vedada. Missest et midagi eriti teha ei jõudnud nendega. Inimesest mäletan ma ainult seda et ma viilisin pool tundi küüsi ja et ma kt puhtalt viiele tegin. Inkas õpetaja korjas kirjandeid ära. Tuli minu juurde ma ei pannud tähele loomulikult ja seletasin B'le edasi : Vaata , mis kuradi üks labidas, neil seal mingi kolm tükki ju! Nali oli :D:D
Matas õpetaja pani riimi : Miinus märk sulu ees muudab märki sulu ees ja kui Ats sellest aru ei saa, siis veerand 2 ja lalalala. Mingi hetk oli nii et ma ofc jälle seletasin üle klassi, õpetaja tuli minu juurde ja sosistas kõrva : Kas sa vait ka oskad olla v? + matast ei jaga jälle midagi ja neljap kt, saan 3 nkn :S:S:S
Tänasest hakkas koolis stiilnädal ka, täna olid tuduriided. Homme on hiphop ja rock , vist ? Mul pole midagi selga panna -.-
Ja mul läheb kohekohe läpaka laadija katki ja eile suutsin ma oma kõlari juhtme veel hullemini katki teha, üsna tore.

No comments:

Post a Comment