Wednesday, December 29, 2010

I may not be perfect, but i'm always me.

No tere, taaskord istub üks vässukas siinpool. Asi on lihtsalt selles et ükskõik kui väga ma ka ei prooviks alati saan ma nelja paiku magama. Eile hakkasin pool kolm magama minema endaarust, lõpuks oli kell ikka pool neli läbi kui ma viimast korda kella vahtisin. Hommikul oli mittelebo ennem ühteteist tõusta.
Meil veel 10 sek kuskil tantsu lõpuni, ja see on megahüpersuper äge, kõige lahedam tants mis meil olnud on. Muusika ja kõik see - super lihtsalt. Ja me saime täna Anduga Ültsilt kiita ka. Peale tantsimist läksin Vootelega vallamajja, andsin paar allkirja ja särki-värki.
Koju tulles helistasin issile. Leppisime kokku et lähme uuel aasta shoppama, edu talle, mul iga päevaga koguneb aina uusi ja uusi asju mida ma endale tahan / mis mul vaja on. A ja issi tuleb homme Jaani ka.
Enamus päevast olen veetnud üht moeblogi lugedes ja nüüd ma ei jõua ära oodata millal ma kuhugi kangapoodi saaks. Mul hirmus tahtmine juba oma õmblusmasinaga midagi teha. Õhtul vaatasin titanicut - üksi WIII (N) ! Titanicu ajal käisin 2 korda väljas ka , emme on vist loobunud küsimast kuhu ma lähen, sest ma jooksen pidevalt õue ja toa vahelt. Armas lõpp oli tänasel, taaskord, ei, armsam kui eile . (a)

No comments:

Post a Comment