Tuesday, December 28, 2010

I'm not a perfect person, but when I care, I care with all my heart

Ja Sirru ei jõudnudki jälle jaani. Sest ta ei saanud bussi peale, millele issi oleks talle Paide järgi jõudnud. Persesvärk , närvi ajab ja kõike. Ma juba nii ootasin oma kiishut. ALATI jääb midagi meie plaanidele ette. nöööööööööööme...
Ja õues on nii kohutavalt külm, mu näpud on poole tunniga jääpurikad. Ma vist homme õue ei jõuagi, sest Titanic on. Mul suva et ma seda 1000000 korda näinud olen, ikkagi, seda filmi ei ületa mittemiski. Kuigi neid kahte piffi, kellega mul oli alguses plaan seda vaadata, enam nii lihtsalt kokku ei saa. Niiet kogu see asi ei oma enam seda tähendust, a vahetpole.
Mul on 30 vaba pleiss, suht suunurgad kerkivad ülessepoole. Ja ma ei jõua aastavahetust ära oodata.

a ja ma pidin mainima, et tänase õhtu lõpp oli armas ;*

Ja mul on 2 uut parasiitsõna - a & ja . suva ju et üks ainult täht on ; )


No comments:

Post a Comment